Cum platesc?

Modalitati de plata

 

 

Ordin de plata

Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Office Supply, in urma confirmarii comenzii de catre un consultant de vanzari. Livrarea se efectueaza dupa confirmarea platii pentru proforma emisa, in contul RO88BTRLRONCRT0310866001 deschis de Com-Gex SRL avand CUI RO 9235450, la Banca Transilvania, Sucursala Militari. Atentie! Te rugam sa nu efectuezi plata inainte de a fi contactat de un consultant Office Supply.

Persoanele juridice pot solicita plata la termen. Cererea va fi analizata in functie de bonitatea companiei solicitante. Ti se va comunica daca solicitarea a fost aprobata si care este termenul de plata pe care il putem oferi. Poti beneficia de termen de plata numai dupa semnarea unui contract de furnizare de servicii si produse de papetarie birotica, incheiat intre parti. Persoanele juridice trebuie sa prezinte stampila societatii sau imputernicire semnata pentru a intra in posesia comenzii.

Numerar la livrare

Contravaloarea comenzii se achita catre curier la momentul livrarii.

Plata cu cardul

Contravaloarea comenzii se percepe la finalizarea acesteia. Tranzactiile se efectueaza 100% in sigurantaƒ prin intermediul Eu Platesc.

Clauze generale

Ne rezervam dreptul de a actualiza preturile de vanzare ale produselor prezentate in site, fara notificare in prealabil. Preturile afisate includ TVA.